تلاش همکاران شرکت نقش اول کیفیت برای برقراری ارتباطات در مناطق سیل زده

  • event 1/05/09
  • person روابط عمومی شرکت نقش اول کیفیت
تیم های فنی شرکت نقش اول کیفیت با همکاری معاونت فنی و توسعه شبکه و اداره کل عملیات شبکه همراه اول از اولین ساعات وقوع سیل در مناطق امام زاده داوود و زرین دشت فیروزکوه با ارسال تجهیزات و حضور مستمر در آن مناطق به کمک مشترکین همراه اول آمدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ، در پی باراش شدید باران در روزهای گذشته و وقوع سیل در دو منطقه امام زاده داوود و زرین دشت فیروزکوه بلافاصله تیم های فنی شرکت نقش اول کیفیت به مناطق سیل زده اعزام و تمامی اقدامات عملیاتی لازم را بکار گرفته اند تا ضمن کمک به هموطنان حاضر در آن مناطق، حفظ و پایداری شبکه همراه اول را رقم بزنند.

اعزام و استقرار 5 تیم میدانی به همراه موتور برق به منطقه امامزاده داوود ، اعزام و استقرار 8 تیم میدانی به همراه موتور برق و تجهیزات انتقال به منطقه فیروزکوه، ارسال سایت اضطراری به منطقه زرین دشت جهت استفاده در صورت لزوم، هماهنگی با هلال احمر جهت استفاده از سرویس جابجایی هوایی(هلی کوپتر) برای دسترسی به مناطق صعب العبور، اعزام تیمهای مدیریتی و حضور موثر در مناطق سیل زده، تشکیل جلسات مدیریت بحران داخلی جهت واکنش سریع و هماهنگی حداکثری، هماهنگی با تیم های بهینه سازی جهت استفاده حداکثری از ظرفیت سایت های منطقه، مانیتورینگ لحظه ای سایتها و کاهش بار مصرفی سایت های تلفن همراه جهت پشتیبانی حداکثری باتری های موجود و پشتیبانی از  تیم های مخابرات جهت رفع خرابی فیبر روستاها از اقدامات صورت گرفته شرکت نقش اول کیفیت از اولین ساعات جاری شدن سیل و قطعی برق مناطق سیل زده بوده است. 

خاطرنشان میگردد، تیم نگهداری استان تهران با همکاری تیم های طراحی و بهینه سازی استان تهران، امور ایستگاه های کشوری(SAM)، پایش(مانیتورینگ)، توسعه استان تهران، پروژه سرویس و تعمیر ژنراتورهای کشوری  برای رفع مشکلات مناطق سیل زده و پایداری شبکه در آماده باش کامل می باشند.