تقدیر مدیر عامل محترم شرکت از تیم های مدیریت بحران سیل و قطعی فیبر مشهد

  • event 1/05/31
  • person روابط عمومی شرکت نقش اول کیفیت
در حادثه مدیریت خرابی های سیل در استان تهران و البرز و همچنین قطعی فیبر در مشهد ،  تیم های مختلف شرکت حضوری فعال و 24 ساعته  داشتند که با کمک آنها مشکلات پیش آمده رفع گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ در مراسمی که با حضور مدیر عامل ، معاون فنی و عملیات ،  مدیران و همکاران تیم های نگهداری تهران و البرز, تیم مدیریت جامع مراکز ؛ مدیریت انتقال تهران ؛تیم  BSC/RNC و توسعه سایت اضطراری  برگزار شد ، از چند تن از افراد حاضر در این  تیم ها تقدیر؛ و مقرر گردید طبق دستور مدیر عامل  از همکاران شرکت های همکار  و  تمامی افرادی  که در هر سطحی در این کار دخیل بودند، قدردانی گردد.

مهندس گرشاسبی در این مراسم گفت: در دو موضوع  سیل اخیر در استان تهران و البرز و قطعی فیبر در شهر مشهد  شاهد کار های  بزرگی از تیم های شرکت بودیم  و توانستیم بدون کمترین فوت وقت، شبکه همراه اول را حفظ و از قطعی سایت های مخابراتی جلوگیری نماییم.

مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره  شرکت خاطر نشان کرد: باید کمیته مدیریت بحران در شرکت به صورت فعال تشکیل گردد تا ضمن مدیریت بحران های این چنینی شاهد افزایش پتانسیل های موجود در نیروهای شرکت برای حضور سریع و به موقع در بحران ها باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی ایران و لزوم آمادگی حداکثری تیم های نگهداری باید تجهیزات لازم برای  مدیریت بحران تامین گردد تا اگر در هر جایی نیاز به اعزام تیم های نگهداری شرکت بود بدون هیچ مشکل و کمبود؛  نیروهای ما  در سایت ها حاضر گردند و فرایند اتصال مجدد سایت قطع شده به شبکه را در کمترین زمان ممکن برقرار نمایند. 

مهندس گرشاسبی در ادامه صحبت های خود به موضوع قطعی فیبر در شهر مشهد  اشاره کرد و افزود : در این موضوع نیز شاهد حضور به موقع  مهندسان شرکت  در کنار همکاران  همراه اول و  مخابرات منطقه خراسان رضوی بودیم تا با کمک به آنها ؛ به سرعت  موضوع قطعی فیبر در این شهر رفع گردد.

مدیر عامل شرکت در پایان تاکید کرد: یکی از موضوعات مهمی که از گذشته تا به امروز‌ با جدیدت در شرکت  پیگیری شده ، موضوع  تامین و تجهیز سایت ها به باتری است که از این پس نیز باید با اقدامات لازم  ضمن به روز رسانی و نگهداری باتری ها و تعویض باتری های خراب در مقابل هر بحرانی آماده باشم و بتوانیم باز هم در پیشگاه مردم سربلند  شویم.