صعود ۲۸ پله ای شرکت نقش اول کیفیت در رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی

  • event 1/11/04
  • person روابط عمومی شرکت نقش اول کیفیت
در بیست و پنجمین همایش شرکت های برتر ایرانی، شرکت نقش اول کیفیت موفق به کسب رتبه ۱۴۹ از منظر میزان فروش و درآمد و کسب رتبه سوم در گروه ارتباطات و مخابرات شد. 

به گزارش روابط عمومی، بیست و پنجمین همایش شرکت های برتر ایرانی با حضور مسئولین کشوری و لشکری و سخنرانی تنی چند از مدیران سازمان مدیریت صنعتی، مرکز رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی و معرفی شرکت های برتر ایرانی سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش های سازمان صداوسیما برگزار شد.

در این دوره از رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی که براساس مستندات سال مالی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ صورت گرفت، شرکت نقش اول کیفیت به عنوان بزرگترین شرکت وابسته همراه اول در گروه ارتباطات و مخابرات و در جمع شرکت های هولدینگی با صعود دو پله ای نسبت به سال گذشته توانست رتبه سوم و در گروه شرکت های غیرهولدینگی رتبه اول این گروه را کسب نماید.

کسب این رتبه در حالی برای شرکت نقش اول کیفیت محقق گردید که اپراتورهای تلفن ثابت و سیار نیز در این گروه حضور داشته اند.

براساس این گزارش همچنین این شرکت در بیست و پنجمین سال رتبه بندیIMI-۱۰۰ توانست با صعود ۲۸ پله ای نسبت به سال گذشته و پشت سر گذاشتن شرکت های بزرگ اقتصادی کشور رتبه ۱۴۹ را در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران کسب نماید.

شایان ذکر است، تولید اطلاعات در مورد بنگاه های اقتصادی کشور و شفاف سازی فضای کسب و کار، رتبه بندی شرکت ها از نظر میزان اثر گذاری در اقتصاد ملی، گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و استفاده از نتایج رتبه بندی برای کمک به برنامه ریزی اقتصادی در کشور از مهم ترین اهداف و رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی که شرکت نقش اول کیفیت هر ساله در آن حضور یافته، عنوان شده است.

روابط عمومی شرکت، کسب این افتخار بزرگ را به همه همکاران؛ اعضاء محترم هیات مدیره، مدیر عامل محترم؛ معاونین و مدیران شرکت نقش اول کیفیت تبریک عرض می نماید.