کسب رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه ارتباطات و مخابرات و کسب رتبه اول از نظر بهره‌وری کل عوامل در گروه ارتباطات و مخابرات شرکت های برتر ایرانی توسط شرکت نقش اول کیفیت

  • event 2/11/03
  • person روابط عمومی
در بیست و پنجمین همایش شرکت های برتر ایرانی، شرکت نقش اول کیفیت از نظر شاخص فروش در گروه ارتباطات و مخابرات رتبه اول و از نظر بهره‌وری کل عوامل در گروه ارتباطات و مخابرات هم رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نقش اول کیفیت، بیست و پنجمین همایش شرکت های برتر ایرانی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسئولین کشوری و لشکری و سخنرانی تنی چند از وزرا، مدیران و معاونین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان مدیریت صنعتی، مرکز رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی و معرفی شرکت های برتر ایرانی سال ۱۴۰۲ در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این دوره از رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی که براساس مستندات ارسالی مالی شرکت های حاضر صورت گرفت، شرکت نقش اول کیفیت از نظر شاخص فروش در گروه ارتباطات و مخابرات رتبه اول و از نظر بهره‌وری کل عوامل در گروه ارتباطات و مخابرات هم رتبه اول را کسب کرد.

براساس این گزارش همچنین شرکت نقش اول کیفیت در بیست و پنجمین سال رتبه بندیIMI-۱۰۰ رتبه ۱۶۵ را در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران را کسب کرده است.

گفتنی است، تولید اطلاعات در مورد بنگاه های اقتصادی کشور و شفاف سازی فضای کسب و کار، رتبه بندی شرکت ها از نظر میزان اثر گذاری در اقتصاد ملی، گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و استفاده از نتایج رتبه بندی برای کمک به برنامه ریزی اقتصادی در کشور از مهم ترین اهداف رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی که شرکت نقش اول کیفیت هر ساله در آن حضور یافته، مطرح شده است.