توسعه نرم افزار

توسعه نرم افزار

شرکت  نقش اول كيفيت

بزرگترين نماینده رسمی شرکت Odoo بلژیک در ایران

شرکت  نقش اول كيفيت،  بزرگترين نماینده رسمی شرکت Odoo بلژیک در ایران می باشد که طی چند سال فعالیت مستمر بر روی OPENERP و سپس Odoo، ضمن پیاده سازی و بومی سازی این سیستم مطابق با روال های جاری در ایران اقدام به ارائه سرویس به مشتریان داخل کشور نموده است. بیش از 3،000،000 کاربر در 140 کشور در سراسر جهان در صدها شرکت در حال استفاده از این سیستم می باشند که از جمله ی آنها می توان به شرکت تویتا، هیوندای، کیا موتورز و ... اشاره نمود که با تجربه ما در پیاده سازی و شناخت دقیق از این سیستم و نیز بومی سازی آن، این امکان برای شما فراهم آمده است که به جمع میلیونی کاربران این سیستم بپیوندید.

امکانات، ماژول و ویژگی ها:

  • اجرا، پیاده سازی، سفارشی سازی و توسعه ماژول مدیریت پروژه
  • اجرا، پیاده سازی، سفارشی سازی و توسعه ماژول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • اجرا، پیاده سازی، سفارشی سازی و توسعه ماژول مدیریت بازاریابی
  • اجرا، پیاده سازی، سفارشی سازی و توسعه ماژول مدیریت انبار
  • اجرا، پیاده سازی، سفارشی سازی و توسعه ماژول مدیریت تولید
  • اجرا، پیاده سازی، سفارشی سازی و توسعه ماژول مدیریت خرید و تدارکات
  • اجرا، پیاده سازی، سفارشی سازی و توسعه ماژول مدیریت منابع انسانی(HRM)
  • اجرا، پیاده سازی، سفارشی سازی و توسعه ماژول مدیریت مالی و حسابداری
  • اجرا، پیاده سازی، سفارشی سازی و توسعه ماژول مدیریت فروش
  • اجرا، پیاده سازی، سفارشی سازی و توسعه ماژول هوشمند سازی کسب و کار
  • اجرا، پیاده سازی، سفارشی سازی و توسعه ماژول وب سایت و تجارت الکترونیک

 

مزایای Odoo نقش اول كيفيت:

  • ماژول مالی كاملا سفارشی شده و منطبق بر استانداردهای حسابداری كشور ايران
  • پشتيبانی از تاريخ شمسی و ميلادی به صورت همزمان
  • یکپارچگی
  • دارای یک Database مرکزی و مدرن بدون ثبت داده های تکراری
  • گزارش گیری قدرتمند از تمام سازمان
  • ساختار ماژولار
  • عدم نياز به نصب تمام ماژول‌ها و قابليت نصب ماژول‌ها بر حسب نياز
  • سرعت بالا
  • UI  كاربرپسند و سادگی كاربری
  • قابلیت تطبیق بالا
  • ارائه يك  Framework
  • قابلیت تطبیق قدرت و جامعیت یک سیستم ERP با سادگی و انعطاف پذیری مورد نیاز کاربران در سازمان های بزرگ، متوسط و کوچک
  • داشبورد و گزارش‌های خاص هر كاربر
  • یک نگاه واحد به کل سیستم
  • آموزش و کاربری ساده
  • مقیاس پذیری ساده
  • هزینه عملیاتی کمتر به سبب حذف تأخیرها
  • ارتباط بهتر با مشتری
  • تحلیل های کسب و کار به سبب داشتن داده های با کیفیت بالا
  • کنترل بهتر دسترسی به داده ها به سبب مدیریت کاربری پیشرفته و کنترل دسترسی ها
  • کاهش پیچیدگی
  • افزایش رضایت مشتری به سبب تحویل به موقع، افزایش کیفیت، کوتاه شدن زمان های تحویل
  • کاهش هزینه ها به سبب برنامه ریزی، ردیابی و پیش بینی بهتر نیازمندی ها
  • دید سراسری و بلادرنگ به تمامی داده ها و اطلاعات سازمان
  • زنجیره تأمین بهتر
  • امنیت بالا و قابل اطمینان
  • ساختار کاملاً تحت وب

 

فرآیند توسعه ERP شركت نقش اول كيفيت :

فرآیند توسعه ERP شركت نقش اول كيفيت شامل مجموعه ای از فعالیت های مهندسی نرم افزار است که با هدف مدیریت چرخه عمر یک ماژول نرم افزاری در داخل ERP، طراحی و برنامه ریزی می گردد. فرآیندهای توسعه ERP با این هدف بوجود آمده اند که این مجموعه فعالیت ها را در یک چارچوب مشخص سازمان دهی، استاندارد و مستند کرده و به این ترتیب سرعت و کیفیت توسعه را بهبود می بخشند.

اگر چه چرخه عمر یک ماژول نرم افزاری شامل مراحل متعددی نظیر: تعریف، استخراج نیازمندی ها، تحلیل، طراحی، پیاده سازی، آزمون، نگهداری و ... می باشد لیکن در یک نگاه کلی می توان آن  را در سه بخش عمده: برنامه ریزی ( امکان سنجی، تعریف، تبیین نیازمندی ها ) ، اجرا ( طراحی، پیاده سازی، آزمون، مستند سازی ) و نگهداری تقسیم بندی نمود. فرایندهای توسعه ERP شركت نقش اول كيفيت برای هرکدام از این بخش ها و جزئیات آنها روش، قواعد و اصول معینی را ارائه می نمایند.