تمدید و ارتقاء گواهینامه رتبه بندی و احراز صلاحیت انفورماتیک شرکت نقش اول کیفیت 

  • event 2/11/29
  • person روابط عمومی شرکت نقش اول کیفیت
پس از ارزیابی های فنی و تخصصی سازمان برنامه و بودجه و شورای عالی انفورماتیک، شرکت نقش اول کیفیت موفق به کسب بالاترین رتبه و ارتقاء 4 پله ای و کسب رتبه 1  در 7 گرایش ارائه خدمات انفورماتیک شد.

به گزارش روابط عمومی، با گذشت تنها دو سال از اخذ اولین گواهینامه صلاحیت خدمات انفورماتیکی و تمرکز در افزایش کیفیت خدمات این حوزه، شرکت نقش اول کیفیت توانست در تمامی رشته ها و گرایش های 15 گانه انفورماتیک رتبه و جایگاه مناسب را کسب نماید.

کسب رتبه یک در 13 گرایش و کسب رتبه 4 در 2 گرایش از جمله تلاش های صورت گرفته شرکت نقش اول کیفیت برای ارتقاء رتبه و جایگاه رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک می باشد که از تاثیرات مثبت آن می توان به حضور موفق در مناقصات حوزه دیتا سنتر و دیگر فرصت های شناسایی شده صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد.

روابط عمومی شرکت کسب رتبه در تمامی گرایش های 15 گانه شورای عالی انفورماتیک که در حال حاضر تعداد محدودی از شرکت های فعال در عرصه ارتباطات موفق به کسب آن شده اند را به تمامی کارکنان و مدیران شرکت نقش اول کیفیت که تلاش های موثری برای تحقق این مهم انجام داده اند را تبریک گفته و موفقیت بیش از پیش در دستیابی به اهداف تعیین شده را آرزومند است.

لازم به ذکر است، رتبه بندی شرکتهای انفورماتیک یک تقسیم ‌بندی کمی و کیفی در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور به شمار می آید که در احراز صلاحیت شرکت‌ها در تمامی پروژه‌های کامپیوتری از طریق شورای عالی انفورماتیک کشور و همچنین معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای شرکت های انفورماتیکی صادر می گردد.