کسب رتبه دوم پژوهش های کاربردی سی و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی توسط شرکت نقش اول کیفیت

  • event 2/12/09
  • person روابط عمومی
شرکت نقش اول کیفیت با ارائه طرح فرآیند نوآورانه برای پایش تداخلات فرکانسی و تخمین موقعیت منبع خارجی در شبکه تلفن همراه موفق به کسب رتبه دوم پژوهش های کاربردی(تنها طرح برگزیده گروه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات) در سی و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی شد.  

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز و در آیین معرفی برگزیدگان سی‌ و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی از آقای عباس آذری مدیر پروژه کاشف به نمایندگی از شرکت نقش اول کیفیت با اهدای لوح تقدیر و تندیسی، قدردانی بعمل آمد.

در این لوح تقدیر که به امضاء آقای محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، خطاب به نماینده شرکت نقش اول کیفیت آمده است؛
مفتخرم که استعداد سرشار مردم ایران و الطاف الهی همراه با بهره گیری از فرصتی که انقلاب شکوهمند اسلامی پدید آورده است، فرزندان این مرز و بوم را برای ایفای نقشی شایسته در پیشرفت و شکوفایی علم، پژوهش و فناوری بسیار توانمند ساخته است.
کسب افتخار آمیز رتبه دوم پژوهش های کاربردی را با ارائه طرح فرآیند نوآورانه برای پایش تداخلات فرکانسی و تخمین موقعیت منبع خارجی در شبکه تلفن همراه در سی‌ و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی را صمیمانه تبریک می گویم و از درگاه خداوند منان برای شما آرزوی توفیق روز افزون، سعادت و تندرستی می کنم.